Google Translator

Thursday, September 13, 2007

Ramadhan Mubarak

Salam to all :)

Selamat menyambut Ramadhan. Semoga Ramadhan kita kali ini lebih baik dari Ramadhan yg lepas.

Yg bestnya Ramadhan kali ni, ini kali pertama saya berpuasa dgn suami. Tak tau le lagi apa yg bestnye...hahaha..

Yg tak bestnya.. hemm.. banyak. Kebetulan pulak my last 2 chemo is scheduled in Ramadhan. Jadik, banyak le hari tak puasanya ni. Tu belum campur dgn 'cuti rehat orang perempuan'. Aduh.. penat la nak mengganti ni.

Anyway, to my ex-osmet.. kak ema & dak zun... I miss you guys so muc!. Ingat lagi kan kita masak sesama, pastu berbuka sama2 & sahur sama2. Ingat lagi dak zun tu yg rajin betul "study" lepas sahur! Hehehehe....

K, Selamat Berpuasa, Selamat Berbuka, Selamat Bersahur & Selamat Menambah Saham Akhirat kita. :)

Luv,
Dilla :)

1 comment:

sarem said...

Dla...
I miss u too!! Huhuuu skang nih aku bngun sahur n mkn sorang2..tak pe..sabo je..bulan pose ni..kena sabo byk2.. ko pegi tarawih masjid mane? ehee rindunye aku kat jalan sempit tepi umah orang yg kita selalu lalu utk shortcut mase nak gi tarawih kat tmn setia (mase dok umah lama)..Kem slm kat amran n malek(kot dia sibuk skali) hehee