Google Translator

Saturday, September 6, 2008

Masak apa hari ni?

Hari Sabtu memang hari aku tinggal sorang-sorang kat rumah. Suami aku gi kerja. Petang nanti baru le dia balik. Sepanjang 5 hari puasa, aku masak ala kadar je. Memang aku tak sempat nak masak beria. Lagipun tak ada bahan mentah sangat untuk aku masak beria-ia pun. Pagi tadi sebelum Amran pergi kerja, aku dah pergi kedai Pasar Segar kat area Taman Melati tu. Aku suka beli barang-barang basah kat Pasar Segar ni. Apsal ntah, aku rasa murah kalau nak dibandingkan dengan kedai lain. Kalau barang-barang kering, aku suka beli kat TS MEGA kat sebelahnya tu, tak pun kat Giant Taman Permata( ni tempat favorite Amran).

Cadangnya nak masak kepad goreng berlada & masak cendawan sos tiram untuk berbuka ni. Nantilah, kalau sedap nanti, aku letak resepi kat sini.

No comments: